Tuesday, December 14, 2010

result punye pasal !!

hey hey ! whatcha doin ? dh lame rasenye x updated blog nie..bkn ape,aku bru je blik drpd KL, and it was so tired ! boleh dikira mcm pegi holiday jgak laa..so,hari nie aku nk citer psal result yg dah lame aku tunggu !


Hari nie,posmen itu amat berbaik hati hntar result..tp,aku tak boleh bukak laa sbb aku ade kt lain..so,my mum and kakak aku yg ade kt umah..diorg pun bukak jelaa..tp,aku memang sakit hati laa..yelah ! result aku mstilah aku yg kna bkak kn ??



First tu, aku mcm x percaya jgak yg result dah smpai..lpas tu, my mum call ckp result dh sampai..aku pun ape lagi,,start menggelabah laa ! aku pun terus call my mum ! dan sekaligus mata aku mula berair ! lpas je my mum ckp i punye result,aku terus tutup fon !! aku xsangka plak yg result aku bleh jd mcm tu skli..and  aku memang sedih and kecewa laa..result tu jd mcm tu sbb aku jagk..aku yg blajar main2..ermm,,ape yg aku boleh ckp,,result aku kali nie memang tidak MEMUASKAN..To,kak Adnin,thanks for giving me some advice ! you always there whenever i need you ! Thank you so much, dear !


Tp,thank God aku dapat lg stay klas IR..at least,dpt laa jumpe kwn2 aku..and maybe ade 2-3 org kwn aku yg dpt klas lain..but,we still in the same school, right ?? hehe ! and,,aku janji nk bljar elok2 in the future..aku dh tak nak dgr my mum membebel lagi..whatever it is,, i'll try my best to not let you down.. okey, umi ?? :')

stop sampai sini dlu ye.. bye2 !
Gracias for reading.. ;)

1 comment:

  1. Haha,just noticed that my name above.
    Ahah,it's okey la dear.
    i'll always by ur side if u need me :)

    ReplyDelete